اونای دیگه- اون :: آرمان حسینی

اونای دیگه- اون

خب خیلی وقته که از اونای دیگه ننوشتم.

اون واسم سمبل ادب هست بین دوستام، نه که بقیه بی ادب باشنا! نه، اون رفتار چارچوب مند داره، داستان دوست شدنمون هم مفصله، آخه اوایل اون دوست من نبود که! :)

نمونه ی نگهداری درست از وسایل، حساس به طبیعت، اهل نوشیدنی و تنفس هوای آلوده نیست، ولی اگه تو اهلشی و بچه خوبی هستی مشکلی نداره، اون اغلب زمانی که امتیاز میخونه از صد و سی شروع می کنه، و اگه اینطور شد بدون که احتمالا جوکر هم داره و همه‌ی امتیاز ها رو میگیره! 

نیما رو دیر به دیر می بینم ولی همین ریشه ی استحکام دوستی بی توقعمون هست.

وقتی که باش می ریم طبیعت یا هر جا، هیچ زباله ای دور نمی‌ریزیم، خودمون هم رعایت می کنیما، ولی با نیما بیشتر، تا جایی که ممکنه بطری نوشیدنی که خالی شده رو با خودمون بیاریم و تپله عصبانی بشه و بگه: نیما ...م توی طبیعت، در حالی که مجی میگه من بطری رو آوردم! و باز تپله می گه من می‌دونم کار نیماست!

عصبانی شدنش رو کم می بینی.

اکسسوری های روی ماشینش دوست داشتنیه، یوزفول هستن، رانندگیش رو دوست دارم حتی وقتی که توی جاده فومن در حال سبقت از یه تریلر که طولش تا پس فردا ادامه داره تریلر روبرومون با فاصله ی یه میلیمتر از کنار ما رد میشه و پاپیون کردیم!

اطلاعات دقیقی از چیزایی که میگه داره و اگه ندونه راجع بش حرف نمی زنه، خدایی مرد سفره، پایه ماجراجویی.

تجارب جالبی داره باید بشینی پای حرفاش، هرچند پر حرف نیست.

مثل همه دوستام بهش افتخار میکنم.

  • سه شنبه ۲ مرداد ۹۷
NIMA
🤣😂🤣🤣🤣هنوز اینو کامل یادته😂😂🤣🤣 من یادم بود که بارون شدید بود ، شلوغ بود و تقریبا شب تازه شروع شده بود و تریلی ولوو سفید بود که بعدش بوق سفتی زد که اونجوری کردم جلوی ماشینش ولی هر چی فکر می کردم یادم نمیومد فومن بود👏👏👏
آره حتی بچه ها که پشت خواب بودن بیدار شدن، بعدشم زود رسیدیم به تقاطع و داشتم فکر می کردم که اصلا نیازی به سبقت نبود واسه این تیکه آخری! 😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan